Friday, April 3, 2009

Musim Hujan

Sekarang ni kan musim hujan..hari2 balik keja hujan..mujurlah naik keta..kalau naik moto mesti basah lencun..sian kat Ayang..hari2 kena hujan..dah la baru lega demam..dah kena hujan balik.. tu yg 2 3 hari ni x sihat ja.. sekarang ni..masa pagi n tengah hari punyalah panas..bila petang ja.. hujan turun.. tu yg badan mudah tak sihat tu.. Balik kerja kelmarin pun macam tu lah...suasana mendung.. gelap jer.. aku ni kalau gelap2 mula la takut..rasa cam x selamat ja..sempat gak amik gambar..
gelap kan?...jam waktu gambar ni dirakam dah kul 6.40 petang dah..lepas ja aku amik gambar ni..hujan pun turun..tak amik gambar time hujan sebab nak cocentret wak keta..hujan2 jalan licin..so, kepada semua pemandu, pandu keta berhati2 k..

4 Komen:

kin hashim said...

pandu cermat, insyaAllah jiwa selamat :).

SiS-lin said...

sama la kt JB ni pun cuaca x menentu..kjp hujan kjp panas..penyakit pun dtg mcm2 kan?

MaDihays{Ida} said...

tu la, kita pun. asik sakit kepala jer sbb slalu kene keluar tghari time panas tu..

kakyong said...

Salam Ross

di ipoh pun petang2 hujan.. tengahri panas terik.. u kat mana yer?!