Wednesday, July 22, 2009

Minat BuKu

Fatin minat sungguh ngan buku..walaupun tak pandai baca buku lagi..tapi awasss....jumpa ja buku, pen ke pensil ke.. mula la nak menconteng.. tapi 1 yang bagus tentang fatin ni..tak pernah nak conteng dinding ke, lain2 tempat yg tidak sepatutnya..jika dia jumpa pensil atau pen dia akan cari buku atau kertas untuk diconteng..pandai sungguh anak mama ni..


Siap ngan gaya lagi..ni kes dok tiru mcm kakak (anak buah) yang bila buat keja sekolah suka sangat meniarap...ni je gambar yang sempat dirakam..fatin la ni susah sangat nak amik gambar dia sebab dia sibuk ja nak pegang kamera..mama tak bagi la..takut jatuh..rosak..yang tu ja mama ada pun...satu lagi yang aku perasan, fatin ni suka guna tangan kiri bila pegang pen..kidalkah dia? ntahla..belum pasti lagi..

4 Komen:

Tirana said...

Ros..bagus tu dia berjinak dengan buku...jangan disekat minat dia...Anak2 kak tirana semua tulis dengan tangan kiri kecuali yang bongsu tu..

@LiYaNNuaR said...

wah... petanda kebijaksanaan tuh... hehehe

rossizam said...

kak tirana: tak kisah la kidal ke tak..janji dia minat buku kan kak..

@liyannuar : moga bijak anakku nanti..

widydib said...

kidal la tu kak ros.... kate org budak kidal bijak orangnya...:)