Saturday, September 5, 2009

Happy Besday Fatin

Happy Besday sayang mama yang ke 2 tahun..semoga sentiasa sihat, menjadi anak yang solehah dan anak yang baik untuk mama dan abah... hari lahir fatin ialah pada 20 ogos 2007..dah dekat 2 minggu dah baru sempat nak masukkan gambar fatin masa sambut hari lahir hari tu..tak sempat nak buat besar2 pun... just makan2 family ja.. sebabnya mama n abah kerja dan mama nak buat pada tarikh 20 ogos gak.. tak mau buat tarikh lain.. jadinya malam2 ni kita2 ja la makan.. ok... ni ada gambar fatin yg terkini ketika umur 2 tahun....

Kek Hari Lahir..

Tak sabar nak potong kek ni la mama..

sedapnya kek ni abah..abah nak tak?

hadiah dari mama..

tak sabar nak buka ni..

kejap yer..adik nak makan dulu..hadiah ni biar adik pegang yer!

wah..seronoknya...ada muzik lagi...

adik nak main ni..abang tak mau la kacau..

hari ni adik nak tidur peluk hadiah yang mama bagi ni..adik suka sangat..

Fatin punya suka mainan ni.. sampai tidur pun dipeluknya mainan ni..tak bagi sapa2 pegang.. mama rasa bahagia sangat bila hadiah yang mama beri adik betul2 suka..

5 Komen:

ummuhakim said...

happy birthday fatin..bahagia bila anak2 berkenan barang yang kita beri, sbb anak2pn ada taste sendiri, kadang tu kalau x berkenan kat hati dia sekejap je pegang pas tu tak diendahkannya. tapi selalunya kalau ibu yang pilih, pasti berkenan, sbb ibu paling memahami si anak.

kakyong said...

hepi belated besday fatin..
semoga menjadi anak solehah...

macam tu fikri, bila dpt menan baru.. sampai 1 minggu tidur dgn menan

rossizam said...

ummuhakim:
thanks..ibu lebih memahmi apa yang anak kita sukakan..

kak yong..thanks..semoga menjadi anak yg solehah hendaknya..betul la tu..mainan tu dikelek kemana saja..

mamaaffiq said...

dah besar dah fatin..dah leh dapat adik..bila mama nak ng adik kt fatin?jgn mare..

rossizam said...

mamaaffiq:
he.he..tgh usaha ni kak..fatin memang suka baby sangat..tapi tak da rezeki lagi kot..