Thursday, January 15, 2009

Cuti Lagi..

Jumaat ngan Sabtu ni aku amik cuti lagi.. sebabnya kontrak aku tamat bulan 3 ni. so, cuti tahun aku ada lagi 5 hari..kena perabihkan lah..kalau tak burn cam tu je lah..cuti aku takleh nak sambung2 tahun depan dah.. sebab kontak la katakan.. tapi tak pe lah..tetap ada kemudahan2 yang lain yang turut dinikmati kakitangan kerajaan cuma ada la skit perbezaannya terutama statusku yang bukan tetap ni menyebabkan sukar nak buat pinjaman. Nak tak nak dah dekat 4 tahun dah keja..ok jer...aku happy di sini..ok.. aku nak balik dah..selamat bercuti, selamat berhujung minggu.. minggu depan aku akan masukkan entry baru yer..

3 Komen:

eriey said...

selamat bercuti..

MaDihays{Ida} said...

have a nice weekend..

makcik rokiah said...

uihhh... rugi2..
baek perabeh cuti2 berkenaan..

happy holiday..!