Thursday, January 22, 2009

Ulangtahun Perkahwinan Ke-3

Selamat hari ulangtahun perkahwinan kita yang ke-3 Ayang. Semoga perkahwinan kita kekal hingga ke akhir hayat dan bahagia selalu. hadiah tak ada la Ayang, tak tau nak beli apa..
Ayang: selamat ulangtahun perkahwinan kita Sayang. Ayang harap, Ayang dapat membahagiakan Sayang dan menjadi suami dan abah yang baik pada Sayang dan Fatin.

Sayang : Sayang pun nak ucapkan selamat hari ulangtahun perkahwinan, Sayang harap ayang akan setia pada Sayang sorang saja..

Ayang : Sayang pun mesti menjadi isteri yang setia jugak tau..

Sayang : erm..sudah semestinya.. Sayang nak hadiah, tahun pertama Ayang bagi rantai tangan, tahun kedua brooch tahun ni tak da ka, kad pun tak da?
Ayang : Ayang tak beli apa2 la..

Sayang : esok Ayang beli na..

Ayang : ok...

6 Komen:

MaDihays{Ida} said...

selamat ulangtahun!
semoga berkekalan dan bahagia selalu..

Tirana said...

Happy Anniversary...Moga bahagia dan berkekalan sehingga ke akhir hayat

Suzi said...

happy anniversary utk ros n hubby...moga kekal bahagia...

mamaaffiq said...

Dah 3 tahun ros kawin ye...ok ler kalau masih bersayang-sayang tu,hubby ros ni mesti romantik orangnya kan...Semoga bahagia selalu..tak nak tambah baby lagi ke?

ct_as said...

Hepi 3rd anniversary...semoga happy dan bahagia ke akhir hayat..Insya Allah.

rossizam said...

tima kasih semua atas ucapan itu, moga berkekalan hendaknya..
mamaaffq: panggilan Sayang n Ayang tu mula sejak kawin lagi n hubby cakap akan panggil macam tu walaupun dah tua nanti...tgk je lah nanti.. tapi alhamdulliah sampai la ni masih romantik lagi ...
tambah baby? erm...maybe tahun depannya planing kot...