Tuesday, June 30, 2009

Kini Kembali..

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua teman-teman di alam siber. Hampir 3 minggu tak masukkan entri..kawan-kawan lain dah macam-macam entri dah.. Ros baru seminggu balik dari Kelantan menghadiri kursus.. mula2 tu kena pergi kursus rasa malas ja.. sebabnya dah pernah p dah kursus ni, cuma pikir2 balik ok lah...dah nama ada, pergi je lah.. kursus selama 9 hari.. sebenarnya bagus juga kursus ni diadakan.. lebih kepada refresh otak yang dah lama beku ni, motivasi diri pun dapat ditingkatkan.. selalu mcm tu lah.. bila dah kena "cuci" sikit baru la ada semangat... tu tentang kerja..

Tentang perkembangan fatin lak, fatin dah pandai kayuh beskal dah, beskal tu dah lama beli tapi jenis yang tinggi skit..sejak leh kayuh beskal ni, asyik dok naik beskal tu ja, kalau sapa2 balik nak pinjam beskal dia pun, dia tak bagi, dia p amik beskal dia yg satu lagi yg tak pakai tempat kayuh tu, yg kayuh pakai kaki ja..yg tu dia dah tak naik dah..maklumlah dah pandai kayuh dah, tak layan dah la beskal yang kecik tu.. satu lagi, fatin suka sungguh ngan kartun "wonderpet" selalu dok nyanyi.."wonderpet, wonderpet kami dataang.." mama siap amik lagu tu masukkan dlm fon lagi.. senang fatin dok dgr n nyanyi.. Makan pun dah nak suap sendiri..dah dekat dua tahun dah..dah pandai dah sebut 1 sampai 3.. yg tu ja yg mama ajar pun..he..he..

Kepada teman-teman blog semua, ros ucap terima kasih kerana masih ingat ros disini.. Sampai disini dulu.. sory, gambar fatin terbaru tak dapat nak masukkan..camera bawa tapi bateri tertinggal lak hari ni.. nanti2 ros masukkan gambar fatin yg terbaru k..

5 Komen:

nURmALa mAZLan said...

selamat kembali

Tirana said...

Welcome back!!!

rossizam said...

selamat berblogging.. :)

kakyong said...

salam Ross,
hrp2 pasni boleh la baca update terbaru Ross...

Sis-Lin said...

salam ross..
welcam back ..lps ni update sampai lebam yek..hehehehe